sikis hikayesi gönder
BU HAFTANIN EN ÇOK IZLENEN VIDEOLARI!

Sizlerden gelen porno videolar

Rasgele Porno Hikayeler

cemileyi ilk sikişim

TÜRBANLI CEMİLEYLE İLK SİKİŞİMİZ Mrb fantezi seven dostlarım size yakın zamanda başımdan geçen harika bir olayı anlatmak istiyorum ama önce

Deniz Turu sikiş

Geçen ay bu güne kadar çok meraklı olmama rağmen ilk defa bir tekne turuna yani mavi yolculuğa çıkma imkanım oldu. Hayatımın en zevkli mavi

bakire ablamın cillop gibi amcıgına soktum

merhaba arkadaşlar size basımdan gecen bir hikayeyi anlatmak istiyorum ben istanbulda kendi halinde yasayan bekar evinde kalan işten eve evd

sevgilimi çalıştıgı marketin deposunda siktim

merhaba arkadaşlar yeni çıktıgım markette çalışan bi kız arkadaşım kız arkadasım 18 yasında kapalı bi çıtır market kasayerligi yapıyor neyse

EVLİ KADIN ALETİME BAYILDI

BEN ayla BANDIRMADAN YAŞIM 30 KUMRAL guzelim HİKAYEM FACEDEN TANIŞTIĞIM EVLİ adam BAŞLADI ÖNCELRİ NORMAL KONUŞUYORDUK BANA BİR GECE amcıgım
merhaba ben 19 yaşında abim 24 yaşında.başımdan geçen olay geçen sene kız meslekte okuyordum annemle babam memleketteydi.abim zayıfım olup olmadıgını sordu eger varsa düzeltirim tanıdıgım var demişti bende yok zayıfım abi demiştim ben öyle biliyordum.sonra karneleri verdikleri gün karneyi almaya gittimüç zayıfım vardı ve nasıl oldu bende anlamadım sonra eve geldim abim işteydi.gündüz vakti yataga girdim aklımdan olmadık düşünceler var olmaya başladı intiharı düşünüyordum.yatakta ise üstümde gögüslerimi dışarda bırakır bir tşort ve altta dar bir şort vardı.abimin geldigini hiç anlamadım oda ban
Mrb arkadaşlar, ben izmirden yeliz. bu olay tamamen benim başımdan geçmiştir ve gerçektir. bu siteyi daha yeni buldum ve paylaşmak istedim. olayın başlangıcı 4 ay önce oldu. önce kendimi tanıtayım isterseniz. 1.75 boyunda siyah saçlı yeşil gözlü bir kızım. 18 yaşındayım ve lise sona gidiyorum. fiziğim oldukça iyidir. kalçalarım taş gibi, göğüslerimi görseniz zaten aklınız uçar :P :D bakire değilim. neyse anlıcağınız baya sexy bi kızım yani ve sikişmeyi çooook seviyorum :PPPPPPP şimdiye kadar her çıktığım erkeğe verdim hep :PP xD neyse ne diyoduk. bundan 4 ay önce yine sıkıcı bi günün ardından
Ben İstanbuldan Yeşim.28 yaşında,1.76 boyunda, 87-62-89 ölçülerindeyim. 15-16 yaşlarımdan beri erkeklerin bana yiyecek gibi bakmalarına alışığım. İlk zamanlar bu beni rahatsız ederdi ama hayattan zevk almayı öğrenmeye başladığım günden beri müthiş hoşuma gidiyor! Erkeklere gösterip de vermemeye bayılıyorum mesela... Ama tabii,arada bir benim de canımın çektiği biri oluyor. Size bunlardan en sonuncusunu, iki gün önce yaşadığım inanılmaz dakikaları anlatacağım... Kendime ait bir tekstil şirketim var.Çalışanlarımla yatmamayı prensip edinmiştim burayı kurarken.Ama geçen yıl işe aldığım yakışıklı r
Efendimin emri üzerine vücudumdaki kıllardan kurtulmak için çaba sarf ediyordum ama bunu yapmak kolay değildi, kalıcı olabilmesi için epilasyon gerekiyordu... Akşam evde hep beraber oturuyorduk, efendim de tam karşımdaydı, bana bakışlarından aklından birşeyler geçirdiğini anladım.Ertesi gün Pazar olduğu için fazla aktivite yapma şansı olmayacaktı, bunun için memnundum çünkü efendim gün boyu beni becermişti. Memnuniyetimin boşuna olduğunu efendimin beni odaya çağırmasıyla anladım, bana; çok azgın olduğunu, yarını boş geçiremeyeceğini, bu sebeple beraber kütüphaneye gidip ders çalışma bahanesi
| Ben 29 yaşında esmer tenli çok güzel olmasada vücudu iyi durumda bir bayanım. Adım Mine sizlere küçük erkek kardeşimle aramda geçen bir olayı anlatmak istiyorum.Geçen yaz annemler birkaç günlüğüne bir akraba düğününe gittiler.Küçük kardeşimi bana emanet ettikleri için onun her şeyinle ilgilenmem gerekiyordu. Sabah kahvaltısını hazırlıyor onu dershaneye gönderdikten sonra odasını topluyordum,birden gözüme kitaplığındaki birkaç dergi ilişti baktım porno dergiler,içinde zencilisinden hayvanlısına birçok fantezinin bulunduğu bir arşiv yapmış velet. Daha yaşı 13 olmasına karşın bu ilgisi
8 Yaşında evde sobanın üzerindeki çaydanlıkta kaynayan suyu alan annemin takılarak suyu başımdan aşağıya dökmesiyle tüm dünyam karardı. Korku filmlerinde görmek istemeyeceğiniz bir yüze sahip oldum. Senelerim okul da arkadaşlarımın eğlenmeleri ve ameliyat masalarında geçti. Şimdi artık aynaya baktığımda korkmuyorum, ama yinede kızların beğeneceği, aşık olacağı erkek görüntüsünden kilometrelerce uzaktayım. 23 Yaşında bir bilgisayar mühendisiyim. Artık dünyam, işim ve evim arasında kapandı kaldı, İş yerindeki arkadaşlarım bir arkadaş olarak, bir yardımcı olarak beni çok seviyorlar, ama bayanla
O gün işim için bankaya gitmiştim. Bankaya girdiğimde gişede öylecene duruyordu. Kızıl saçları,yemyeşil gözleri ,uzun bacakları,mini eteğinin altında gel beni al diye bağıran kalçaları, gömleğinin içinden fışkıracakmış gibi dimdik göğüsleri.onunla beraber olabilmek zordu. ama imkansız değildi. önceleri hep bankada onun gişesine düşmek için çabaladım durdum. Hep de başarılı oldum. Bir gün yine ondan işlem yaptırırken bir hata yaptı ve 25 milyon içeri girdi. bende senin suçun istersen bu parayı sana dışarıda bir yemek olarak sana geri ödeyebilirim dedim. kabul etti. beraber yemeğe çıktık.ina
|slm ben yusuf lise 3 teyim taabii biraz rotarlı size lise 3 teki tek aşkım olan duyguy la yaptığımız sexxi anlatcam ama bu hikaye degıl gercek duygu bizim mahallede oturuyor ve çok sexi bir kız tam sikilecek bir gün ben evde tektim ve porno film izliyordum tabi cekiyordum birden kapı calındı ve ben korktum hemen ustu gıyınıp kiimo dedım megerse gelen duyguymuş hemen iceri aldım gec dedım ama bırsey ı unutmusum porno filmi acık unutmusum duygu odaya girdi ve filmi gordu ben kapatıyım dedım ama izin vermedi ve yanına oturmamı soyledı benım sıkım tabı havadaydı ve az bı sey yaslık vardı duygu b
Ben berk özel bi şirkette çalışıyorum işim içbı gün icinde degişik yerlere ve evlere girme imkanım oluryoo Bu işlerimi yaprken olgun kadınlar beni cok cezbetmiştir yşne bir gün bi evin kapısını caldım karsıma 35-40 yaşlarında bir bayan actı bayanı görür görmez cok etkilenmistin sarışın biraz kilolu üzerinde gögüslerini gösteren bi badi vardı İçimden bu kadını ne yapıp edip sikmeliyim dedim Ben görevimiyaparken o bişey içip içmeyecegimi sordu bende cok ii olur dedim bir dk sonra elinde kola ile cıkıp geldi tam bana kola dökecekken önümde egilmesi sırasında benimki birden ayklandı gördügüm manza
Mrb arkadas ben zeyni anlatacagıım olay bu yılın hazıran ayında gerceklesmisitir.eski kız arkadaşımla ve bir cıft arkadaşlarla beraber denızee gittik vardıgımızda ben kız arkadaşımıın ustunu değisirmesinde ve mayosunu giymesinde yardımcı olduktan sonra dudagıma opucuk kondurdu ve denıze girdi bende ondan sonra vakıt kaybetmeden denıze girdim beraber yuzduk bi sure sonra yanıma geldi ve sarıldı denızde comeldim ve kucağıma oturdu etraftakıleri aldırmadan birbirimiz opuyor onun goguslerini oksuyordum ve bu sırada yaragım dimdik olmus onun ustunde oyun ediyordu eline yaragımı verdim denızın altın
Okuyan.lara selm ben şüan 55 yaşımdayım gercek bir .anımı anlatırken bile tarikoluyorum neyse bunan onbeş.sene önce gey nedemek bilmezdim bir kablıcada havuları calış tırıyordum birgün havuzda yüzerken bir genc yanımagelerek hatırımı sordu ve oralıdeyildi tanımı yordum ilkdefa gördüm nasılsı fılan muhabete başladık hemyüzüyoruz hem konuşuyoruz akşamadogru yanıma gelerek ben senden hoşlandım benim le yatarmısın dedi.bende hayatım dailktefa böylebirşeyle karşılaşıyorm .kablıca kücük biryer oldugundan cekindim kenede olurdedim nerde olacak dedim ben bansıyon dakalıyorum dedi oda numurası verdi
İçimizdeki şişeleri çıkarttıktan sonra sergi gibi yatıp uyumuşuz.Uyandığımızda zor toparlandık biraz daha sallansak Nil?e yakalanacakmışız.Giyinip salona geçtik ben annemle tv seyrederken halamla kardeşim mutfağageçtiler, 10 dakika sonra Nil geldi. Odasında soyunup günlük şeyler giydiyanımıza geldi okuldan derslerden arkadaşlarından sohbete başladık. Yemektensonra Nil odasında ders çalışırken hafta sonu köydeki çiftliğe gidelim birazdinlenir temiz hava alırız dedim, annemle halam kabul ettiler. Ben annem veBelma üçümüz gideriz sen bizden sonra Nil?i alır gelirsin, Belmanın onugetireceğinden h
merhaba adım kemallettin ben bodrumda bir otelde garsonluk yapıyorum çokyakın bir kız arkadaşım ve onun kızarkadaşı bir gün bizim otele tatile geldiler. benden onları bir hafta kadar gezdirmemi rica ettiler tabi arkadaşımınarkadaşı178 boylarında yeşil gözlü sarışın iri göğüslü bir hatun olunca oluncadirek patronun yanına gidip bir hafta izin istedim.onları3-4 gün kadargezdirdikten sonra arkadaşımın istanbulda işi çıkınca acilen istanbula döndü buarada kızın adı selin. ogün gezmek istedediği son bir yeri görmek istediğinisöyledi. selin beni jeep ile bodrumun dışında bir ormana götürdü . ona n
|ogünü h,ç unutamıyorum ailem dışarı gitmişti bende teyzemlerde kalıyordum ilk gün sabah kalktığımd teyzem odayı topluyordu bende onu izliyordum gceliğinden külotu gözüküyordu çok tahrik olmuştum daha sonra teyzemin kızı yanıma geldi hadi kalk artık dedi ben kalktım beraber tv izliyorduk sonra benden sokağa çıkmak için izin istedi bende annenden izin al dedim annesinin uyuduğunu söyledi ben izin veremem dediğimde annem uyanmaz ilaç alıyor dedi ozaman gidebilirsin dedim ve teyzemin yanına gittim emin olmak için uyandırmaya çalıştım çok derin uyuyordu daha sonra heryerini yalamaya başladım çok b
Slm anlatacagım olay tamamen gerçektir ben ozamanlar 15 yaşında kız kardeşim 13 yaşındaydı evimiz 2 katlı eski köy evlerini bilirsiniz o tarz bir evdi kızkardeşimle ben yukarı kattaki odada yatardık geceleri sikim kalkınca kızkardeşimin yatagına sessizce süzülür külotunu yavaşça indirir arkadan ona sürteler ve patlatırdım o zamanlar uykusu agır oldugu için duymazdı olanları bu birsüre böyle devam etti sonraları sikimi tükürükler yavaş yavaş sürteler boşalırdım kızkardeşim uyuyormu uyuyor numarasımı yapıtor emin degildim daha sonra aradan 3 yıl falan geçti birgece yine kilotunu sessizce indirdi
Merhabalar öncelikle belirtmek isterim ki sizlere anlatacağım olay tamamıyle gerçektir.Adım serdar 27 yaşındayım 178 cm. 71 kg. Siyah saçlı ve mavi gözlüyüm.Kız arkadaşım Hande ise benden bir yaş büyük 167 cm. 51 kg. Siyah kısa saçlı ve kahverengi gözlü sessiz sakin kişilikte birisidir.Yaklaşık yedi yıldır birlikteyiz ve evlilik planları yapıyoruz.Neyse size anlatacağım olay yaklaşık altı ay önce gerçekleşti.Ben cinsellik yönünden bir türlü doymak bilmiyorum.Aralıksız her gün sevişmek istiyorancak hande bana karşılık vermediği zamanlarda da mastürbasyon yaparak rahatlıyorum.Hande alkol aldığı
Merhaba, buradaki hikayeleri takip edip zevk alıyorum. İstedim ki ben de bir anımı paylaşayım. Bir reklam ajansım var. Sekreter olarak iş müracaatı yapan Yasemin Hanım önceleri pek ilgimi çekmemiş hatta, işe almamayı bile düşünmüştüm. Ancak yine reklamcılık yapan bir başka arkadaşın "iyidir iyidir, al sen işe onu" demesi ile neyse deneyelim bakalım diyerek işe kabul ettim. Yasemin işe başladı ancak ajansta çalışan bir personelle araları bir anda çok samimi oldu. Şakalaşmalar, sık sık cep telefonu ile görüşüp kahkahalar atması dikkatimden kaçmamıştı. Personelim olan süleymanla aralarında kes
Günlerden çarşambaydı ve o gün bizim beden eğitimi dersimiz vardı benden hoşlanan sınıfımızda ikbal diye bir kız oğlan kız vardı ben spor başkanı olduğum için arkdaşlardan sorumluydum ve onlar bazen soyunma odalarına giderrek sıraya çağırıyordum sadece sırada ikbal yoktu hemen spor odasına gittim bana nasipmiş ne göreyim kilodunu indirmiş bacaklarını açmış amını parmaklıyordu beni gördüğünde hemen telaşla toparlanmaya başladı bende otomatikmen azı verdim yanına yaklaştım bana kapıyı kapatırmısın dedi kapıyı kapatır kapatmaz yarrağıma yapıştı ben artık iyice coşmuştum du
|ben 18 yasındayım okulda at gıbı duran erya herkesın ıcını erıtıyou tabı benı de herkws gıbı bende ona gıdıp benım le cıkarmısın dedım oda ewet dedı bız henuz ıkı haftalık cıkıyoduk bı gun ben bunu ewe cagırdım oda kabul ettı ve geldı ılk once bı porno sıdısı taktım oda azdı ve benı dudaklarıma yapıstı daha sonra ıkımızde kontrolden cıktık ben onun tas gıbı goguslrını oksarken bır yandan da sıcacık ammını oksuyordum oda bızım sesımızle ınlıyordu sonra ben ne yaptıgımın farkında olmadan daracım ammına sok musum ve kızlık zarını patlattım oda aglayarak ne yaptın dedı bende olan oldu dedım tad
, 36 yaşlarında iri yarı, etine dolgun, kocaman götlü kavun gibi memelere sahipti, çocukluğumdan buyana bana çok çekici gelirdi. 1.70 boy, 99-68-100 bedenine rağmen, amcam ise 55 yaşlarında sıska, çoğu zaman hasta bir adamdı. 12 yıldır evli olduğu yengemden çocuğu olmamıştı. Evin yönetimi, ihtiyaçlarının karşılanması e aitti. Üniversiteye başlamamla birlikte onlarda kalmaya başlamıştım. Böylece çocukluğumdan bu yana in dolgun ve yılların eskitemediği vücuduna olan hayranlığım giderek artıyordu. Evin içinde iş yaparken giydiği rahat ve frapan elbiseler, adeta vücudunun bütün hatlarını ortaya k
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri porno hikayeler sex hikayeler - sikiş hikaye
sayac